ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Ajuntament de Tortosa
Ajuntament de Tortosa
Traducció

TRÀMITS PRESENCIALS

Carnet Transport Públic per a Pensionistes

En què consisteix?

En expedir un carnet personal de transport públic urbà per a pensionistes.

Qui ho pot sol·licitar?

Els pensionistes per jubilació, invalidesa o viudetat, i persones valorades com a discapacitades per la Generalitat de Catalunya que treballen als Tallers d'inserció del Col.legi Verge de la Cinta. En tots dos casos han d'estar empadronats a Tortosa.

Quan es pot sol·licitar?

De dilluns a divendres, de 9,00 a 14,00 hores.

Què heu de fer?

Presentar la sol.licitud emplenada, juntament amb la documentació requerida.

Què podeu fer telefònicament?

Qualsevol consulta sobre el tràmit. No cal sol.licitar cita prèvia.

Què podeu fer per internet?

Consultar el tràmit i descarregar la sol.licitud.

Cost:

Gratuït. En cas d'expedir duplicat 4,45 €

Termini del procés:

El carnet s'expedeix al moment, si es presenta la documentació requerida.

Documentació annexa:

Impressos associats:

Documentació a portar:

  • DNI/NIE/passaport/carnet de conduir, original i fotocòpia.
  • En cas de ser major de 65 anys no cal aportar cap document que acrediti la condició de pensionista.
  • En cas de ser pensionista menor de 65 anys: còpia del certificat de rendes que emet el Ministerio de Empleo y Seguridad Social o certificat de l'Instituto Nacional de la Seguridad Social.
  • Per als treballadors dels CET, cal aportar: la nòmina o el contracte laboral.