L'Ajuntament de Tortosa, a través de Tortosa Turisme, ha obert dos nous perfils a les xarxes socials Facebook i Twitter amb la finalitat d'arribar a un major nombre de visitants potencials i de posicionar-se entre el públic més dinàmic i actiu en aquest àmbit.
En tots dos perfils s'ha volgut donar un tractament allunyat dels formalismes i de la informació institucional, amb la idea de presentar els atractius de la ciutat i dels esdeveniments que s'hi celebrin des d'un punt de vista més fresc i dinàmic. Per aquest motiu s'ha optat per la figura de la Cucafera com a fil conductor del discurs, i com a element representatiu de Tortosa que doni continuïtat i una personalitat diferenciada a les informacions que s'aniran publicant.
El regidor de Turisme, Alfredo Ferré, ha explicat que "el turisme és un dels sectors on la cerca per Internet de les destinacions i els productes que ofereixen és més utilitzada pels potencials visitants i per tant es fa necessari ser-hi present d'una manera directa per tal orientar-los i per tenir-hi una veu pròpia que expliqui la ciutat".
Podem seguir a la Cucafera a www.facebook.com/tortosaturisme i a twitter a @cucaferatortosa.