ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Ajuntament de Tortosa
Ajuntament de Tortosa
Traducció

Nota de premsa

Publicat el 11/07/2025
Emotiu minut de silenci a la plaça de l'Ajuntament de Tortosa en record del bomber mort mentre treballava en l'incendi
Decretat dia de dol oficial per la víctima, un servidor públic que va ser treballador de l'Ajuntament entre 2003 i 2006
Desenes de persones han assistit aquest matí a la plaça de l'Ajuntament a l'emotiu minut de silenci en record d'un membre de l'Equip de Prevenció Activa Forestal (EPAF), del parc de Granollers, mentre treballava en l'extinció de l'incendi de Paüls. L'Ajuntament ha decretat avui dia de dol oficial per la víctima, un servidor públic que també havia estat treballador de l'Ajuntament, entre 2003 i 2006. Familiars del difunt han assistit al minut de silenci en què la ciutadania ha expressat la commoció i el dolor pel tràgic final de l'incendi.

"Estàvem relativament satisfets perquè s'estava controlant l'incendi que ens va posar en una situació límit durant els últims dies. Malauradament, ahir hi va haver l'accident, que ens ha deixat en estat de xoc com a ciutat", ha lamentat l'alcalde, Jordi Jordan, que ha agraït la presència de la ciutadania que s'ha acostat al minut de silenci per mostrar el suport a la família i als servidors públics com els Bombers que arrisquen la vida per protegir el territori.

El decret de dol suposa la suspensió de les celebracions oficials i les banderes de l'Ajuntament onegen a mig pal, mentre que l’agenda de l'alcalde i els regidors és de caràcter privat. Pel que fa als actes suspesos hi ha la darrera de les conferències de les Jornades Historiogràfiques del Renaixement, que tractava sobre la confraria dels constructors de Tortosa.