ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Ajuntament de Tortosa
Ayuntamiento de Tortosa
Traducción

Nota de prensa

Publicada el 02/07/2014
Tortosa amplia la seva campanya de promoció a les estacions del Metro de Barcelona

L'Ajuntament de Tortosa ha reforçat la campanya de promoció "Tortosa, ciutat del Renaixement. Cultiva l'art de viure!" amb una acció al Metro de Barcelona, posant publicitat en diverses estacions del centre de la ciutat, com plaça Catalunya, Liceu o Passeig de Gràcia. Els dispositius publicitaris (mupis) mostren la imatge dels actors Belén Fabra, Pere Ponce i Sílvia Sabaté amb imatges de recurs de Tortosa i diferents frases que evoquen la seva relació amb la ciutat. La imatge es completa amb informació sobre les dades de la propera edició de la Festa del Renaixement. Aquesta nova acció promocional arriba després que en les últimes setmanes la mateixa campanya s'hagi pogut tornar a veure en diferents mitjans d'abast nacional.



Un any més, l'Ajuntament, en el marc de les accions que duu a terme a través del Pla de Foment Turístic, confinançat entre el consistori i la Generalitat de Catalunya, continua apostant per la promoció de la ciutat en els mercats emissors més importants.



Noves accions de promoció

L'Ajuntament està treballant en altres iniciatives destinades a reforçar la promoció de Tortosa i de la Festa del Renaixement a l'exterior. La propera és el trasllat a Madrid de l'exposició fotogràfica "Tortosa i les Terres de l'Ebre. L'esplendor d'una època, d'un riu i d'un territori", que en les últimes setmanes s'ha pogut visitar a Girona, després de viatjar a Barcelona, Tarragona i Morella.



Singularment sobre la Festa del Renaixement, l'Ajuntament de Tortosa està treballant en una acció de street marketing prevista per al 17 de juliol a Barcelona, en la qual participarà una notable representació de grups i elements de la Festa.