ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Ajuntament de Tortosa
Ayuntamiento de Tortosa
Traducción

Nota de prensa

Publicada el 12/06/2013
L'Ajuntament i l'empresa HIFE posen en marxa "Tortosa In&Out", un nou producte adreçat als estiuejants de platja

L'Ajuntament de Tortosa i l'empresa HIFE han presentat "Tortosa, In&Out", un nou producte turístic adreçat específicament a captar l'interès dels estiuejants de la costa. Es tracta de visites de dia que promourà l'empresa de transports en les rutes Vinaròs-Tortosa i Peníscola-Tortosa amb tots els serveis integrats en la mateixa tarifa. Així, un mateix tiquet inclourà el viatge d'anada i tornada en bus, una visita guiada durant el matí, l'entrada a equipaments turístics de la ciutat i un dinar en un restaurant de Tortosa. Els usuaris tindran la tarda lliure perquè puguin acabar de conèixer la ciutat pel seu compte, anar de compres o completar-ho amb la visita a altres espais d'interès turístic de Tortosa. Abans de marxar, els visitants podran gaudir dels espectacles itinerants "Dissabtes del Renaixement: arts i comèdies de la Festa", que l'Ajuntament de Tortosa ha posat en marxa recentment per dinamitzar el centre i nucli antic de Tortosa, i captar alhora l'atenció dels visitants. Aquest matí n'han explicat els detalls l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, el director general de l'empresa HIFE, José María Chavarría, i el regidor de Turisme, Alfredo Ferré.



Chavarría ha dit que depenent de l'èxit aquest producte s'estendrà en una segona fase a altres destinacions de costa com Salou, Cambrils, Oropesa, Benicàssim, Alcosebre i Torreblanca. De la seva banda, l'alcalde ha afirmat que aquest és un producte competitiu i una bona mostra de la col'laboració públic-privada.



Si bé un dels objectius principals del Pla de Foment Turístic de Tortosa, en el qual s'emmarca aquesta nova acció, és la captació de turistes en els seus mercats d'origen, també es persegueix despertar l'interès del turista que passa les vacances en territoris propers a la nostra ciutat. D'aquesta manera, l'activitat de turisme cultural esdevé complement i reforça les destinacions properes de sol i platja, així com les de turisme actiu o de natura.



El preu de l'abonament complet és de 27 euros, que es redueix a 20 si l'usuari es desplaça a Tortosa pels seus propis mitjans. La tarifa és de 9 euros si només es fa la visita guiada.



Per comercialitzar aquesta nova actuació, s'han elaborat fullets informatius i els busos que cobreixen les línies de Vinaròs i Peníscola incorporen una imatge gràfica específica a la part del darrera amb el nou lema turístic de la ciutat: "Tortosa, ciutat del Renaixement. Cultiva l'art de viure!".



Aquest nou producte es posa en marxa en el marc del Pla de Foment Turístic de Tortosa, finançat conjuntament entre l'Ajuntament i la Generalitat.